Історія України


Шановні п’ятикласники! У період тимчасового призупинення освітнього процесу в закладах міста ми з Вами продовжуємо дистанційно вивчати історію.
Виконані завдання надіслати за посиланням lenak9161@gmail.com або до вайберу Кузнєцова Олена Володимирівна 095-677-99-36 (в повідомленні обов’язково вказати прізвище, ім’я та клас)
Успіхів у навчанні!
«Впіймай дату»  (підбери до події відповідний рік)
1.       Хрещення Русі –
2.       Коронація Данила Галицького –
3.       Українська революція –
4.       Початок Національно-визвольної війни –
5.       Трагедія голодомору –
6.       Проголошення незалежності УНР – 
7.       Акт Злуки УНР та  ЗУНР –
Дати:    1648 р., 22 січня 1918 р.,  1917–1921 рр.,
      22 січня 1919 р.,   1932–1933 рр., 988р. , 1253 р.

Співстав пам'ятку з історичною епохою
1.       Ханський палац у Бахчисараї
2.       Софіївський собор
3.       Гравюра Гондіуса «Портрет Б.Хмельницького»
4.       Акт Злуки УНР та ЗУНР
5.       Руська правда
6.       Іллінська церква у Суботові
7.       ІV Універсал Центральної Ради
Епохи:
Княжа Русь-Україна
Козацька доба
Новітній час




Розв’яжіть історичну задачу за допомогою лінії часу

У 2002 р. вийшов друком перший том повного зібрання творів Михайла Грушевського. Яку річницю від народження святкували того року, якщо він народився у 1866 р.?

Назвіть поняття
1.Знання та уявлення суспільства про історичне минуле …    
2. Світова релігія, віра в Ісуса Христа …
3. Спосіб управління державою, де влада належить народові
4. Швидкі та рішучі зміни в житті суспільства

Впізнайте історичну особу
1.    Князь, що хрестив Русь та збільшив її територію
2.    Княгиня, що першою відвідала столицю Візантії – місто Царгород.
3.    Гетьман України, що підняв козаків на війну з поляками, та утворив Козацьку державу.
4.     Президент Української народної республіки.
Домашнє завдання
­   1.  Опрацювати матеріал § 16 Україна в роки Другої світової війни;
-                   2. Скласти короткий конспект за параграфом.



Робота з історичними джерелами
Документ 1.
«Ніякої вільної України не існує. Ми звільнили Україну не для того, щоб зробити її щасливою, а щоб забезпечити для Німеччини життєвий простір і постачання, якого вона потребує».
Документ 2.
«Передусім я сподіваюсь, що нам в результаті пощастить забезпечити на тривалий час на Україні загальну продовольчу базу. Вона послужить постачальником [для Німеччини] тих ресурсів, які, можливо, знадобляться нам у майбутньому».
Документ З.
«За планом головного управління безпеки [Німеччини] на територію Сибіру повинні бути переселені також західні українці. При цьому передбачено примусово переселити 65 % населення [України]».
Запитання (усно)
1. Як ставилися окупанти до ідеї створення незалежної України?
2. Якими були плани нацистів щодо України?
3. Яка доля чекала на українців в умовах окупації?
4. Зробіть висновок про політику, що її проводили загарбники на окупованих українських землях.






Завдання на тиждень 23-27.03

Тестування за темою « Україна в роки Другої світової війни» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=450557 (тест діє до 27 березня 20.00)
Шановні діти! у вас є дві спроби пройти тестування (зараховано буде кращий результат), у випадку багаторазового проходження зараховується гірша оцінка! Успіхів у навчанні!

Опрацювати
1                      1)Параграф 17 «Проголошення незалежності України»; виписати до зошиту основні терміни; скласти хронологічну таблицю (фото надіслати:lenak9161@gmail.com або до вайберу 0956779936).
2                     2)Параграф 18 «Революція Гідності»; обговоріть з батьками зазначені події, продовжуйте вчитись висловлювати та формувати власні судження на основі отриманої інформації.

P.S. нагадую про завдання отримане в класі: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений в м.Херсоні. Скористайтесь допомогою підручника на ст. 106 (виконати до 08 квітня)

06-10.04

1.     Практична робота: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у м. Херсон (нагадую для тих хто ще не надіслав)

2.     повторити параграфи 9-18, підготуватись до контролю навчальних досягнень із теми “Історія України в пам'ятках”

3.     тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=522634
виконати до 10 квітня 15.00 (одна спроба)

13-17.04

§19 «Головні цілі пізнання минулого», виписати та вивчити терміни;

§20 «Історія, історики, письменники та поети», скласти короткий конспект.


тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=339605 (до 17 квітня 15.00)

21-24.04

Практична робота: Повідомлення з історії родини,  презентація родового дерева. ст. 117-118
Творчо презентувати роботу у вигляді відео (до 5 хвилин; особливу увагу звертаємо на те, щоб порівняти й пов'язати вибрані факти з історії України, рідного краю та своєї родини).
Відео  https://www.youtube.com/watch?v=Vlku0a8l-Jk
Повторюємо пройдений матеріал переглядаючи відеоуроки, які транслюються по телебаченню.  

27-30.04

§ 21 Праця і господарство: колись і сьогодні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=G4ddoN3jNDo

§ 22 Міста й села в минулому й зараз.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=KO7U9dCCSmM

Тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=182029
4 – 8.05
Тема: Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Опрацювати §23.
Тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=577641

12-15.05
Практичне занятт: Ігри і дозвілля мої та моїх близьких.(ст. 138-139)
Завдання:
1) Підготувати коротку розповідь про одну з ігор, яка вам не була відома (з дитинства батьків; якщо є можливість, надіслати фото, як граєте);
2) Скласти перелік ігор, якими ви захоплюєтесь (підписати колективна чи індивідуальна, корисна чи має шкідливі наслідки).

Підготуватись до підсумкової контрольної роботи, яка відбудеться на наступному тижні! Більш детальну інформацію надасть класний керівник.

18-22.05
Підсумкове контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2167121

22-29.05
Повторення та узагальнення матеріалу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2304776






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Мистецтво

Українська мова

Трудове навчання